Η «Black Friday» είναι ένα αμερικάνικο καταναλωτικό έθιμο. Πρόκειται ουσιαστικά για την ημέρα που ακολουθεί την Ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ.
Με την πάροδο των χρόνων έγινε δημοφιλές σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα άρχισε να γιορτάζεται από το 2016.

Φέτος, η πανδημία έχει δημιουργήσει νέες συνθήκες, οπότε το τετραήμερο των προσφορών που ξεκινά με τη Black Friday και ολοκληρώνεται με τη Cyber Monday θα γιορταστεί με σαφή εστίαση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις και προσφορές. Πρόκειται για μια πραγματική ευκαιρία να αλλάξει η εικόνα των πωλήσεων της επιχείρησής σας.



Τα SMS μηνύματα είναι το απόλυτο εργαλείο επικοινωνίας εξ’ αποστάσεως!


Δείτε παρακάτω Τips για επιτυχημένες καμπάνιες την περίοδο του Black Friday:





Εκπτωτική Προσφορά

  • Στείλτε μια ενδιαφέρουσα προσφορά που βοηθάει ουσιαστικά στην αύξηση του engagement και ενθαρρύνει μελλοντικές πωλήσεις. Προσφορές σε VIP πελάτες ή δωρεάν μεταφορικά είναι κάποιες ιδέες.

Copywriting

  • Φροντίστε το κείμενο να είναι μικρό, σαφές και να λαμβάνει υπόψη τις επιπτώσεις του COVID-19. Οι πελάτες σας θα πρέπει να είναι ενήμεροι για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση.

Timing

  • Ξεκινήστε τις καμπάνιες σας όσο πιο νωρίς γίνεται. Πρόκειται για μια μοναδική ευκαιρία να δημιουργήσετε προσμονή στο κοινό σας και να είστε οι πρώτοι που θα σκεφτούν μόλις έρθει η στιγμή της αγοράς.

Rich SMS

  • Εμπλουτίστε τις καμπάνιες σας με Landing Pages που περιέχουν διαδραστικό περιεχόμενο όπως εικόνες, video, κουπόνια και promo codes που προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού.

Πλάνο επικοινωνίας

  • Η δημιουργία επικοινωνιακού πλάνου είναι ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας. Οι συχνές υπενθυμίσεις με εμπνευσμένο περιεχόμενο και ο συνδυασμός με αλλά digital κανάλια επικοινωνίας είναι πολύ σημαντικά.



Η Βlack Friday επιστρέφει στο SMS-Tool!

15% έκπτωση για ανέπαφες, ασφαλείς και οικονομικές SMS καμπάνιες!



Για πληροφορίες σχετικά με το SMS Marketing με το SMS Tool επικοινωνήστε μαζί μας!

Για ασφαλή πολιτική επικοινωνία δες αναλυτικά εδώ τις κατευθυντήριες οδηγίες, όπως αυτές έχουν οριστεί από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.