Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου φέτος θα είναι διαφορετική! Όμως η αγάπη πάντα κερδίζει, έτσι δεν είναι;


Κατά τη διάρκεια της πανδημίας η αγορά του Retail κατάφερε να μείνει σταθερή, και στην πραγματικότητα να μετασχηματιστεί και να προχωρήσει με το δικό της τρόπο και να γίνει πιο καινοτόμα και δημιουργική από ποτέ! Οι επιχειρηματίες και τα τμήματα Marketing και διαφήμισης μεγάλων επιχειρήσεων άλλαξαν τον τρόπο προσέγγισης των πελατών και στράφηκαν σε πολυκαναλικούς τρόπους προσέγγισης, και αυτό προβλέπεται να είναι μόνο η αρχή της αλλαγής. Τα τελευταία χρόνια, οι δαπάνες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αυξήθηκαν αισθητά. Το 2017, οι Αμερικανοί ξόδεψαν 18,2 δισεκατομμύρια δολάρια για δώρα και ψυχαγωγία, τα οποία στη συνέχεια αυξήθηκαν κατακόρυφα και έφτασαν στα 27,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, σύμφωνα με τη Statista. Είτε πρόκειται για ακριβά κοσμήματα ή απλές ευχετήριες κάρτες, οι άνθρωποι τείνουν να ψωνίζουν στο διαδίκτυο όσο και σε φυσικά καταστήματα (ακόμα και με τη μέθοδο click away ή click in shop), και εδώ είναι που μπορείτε να κάνετε τη διαφορά το 2021 λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας και της κοινωνικής απόστασης. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι αριθμοί εξακολουθούν να δείχνουν ότι η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι κάτι που πραγματικά δεν πρέπει να χάσετε, οπότε ας δούμε μερικές βασικές ιδέες για το πώς να δημιουργήσετε επιτυχημένες SMS καμπάνιες. 

Tips για αποτελεσματικές “Valentine’s Day” SMS καμπάνιες:

Κάντε τα SMS μηνύματα προσωπικά

Παρά το γεγονός ότι πιθανότατα θα στείλετε άμεσα μηνύματα σε όλους ή στους περισσότερους πελάτες σας, είναι ακόμη πιο σημαντικό να κάνετε κάθε έναν από αυτούς να αισθάνεται μοναδικός, ειδικά σε ένα τέτοιο γεγονός όπως η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Αυτό μπορεί να γίνει απλά απευθυνόμενοι στους πελάτες σας με τα ονόματά τους, λαμβάνοντας υπόψη την τοποθεσία τους, μαθαίνοντας τα ενδιαφέροντά τους, τις δραστηριότητές τους ή ανταμείβοντας τους με αποκλειστικές προσφορές. Αυτό θα τους κάνει να νιώσουν οτι το συγκεκριμένο SMS μήνυμα προορίζεται μόνο για αυτούς και όχι μόνο για μια μεγάλη ομάδα εγγεγραμμένων στη λίστα σας.

Δημιουργήστε ενδιαφέρον

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι απλώς άλλο ένα event, αλλά η δημιουργία προσμονής μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να την αξιοποιήσετε στο έπακρο. Είναι κάτι παρόμοιο με το λανσάρισμα των καμπανιών Black Friday ή των Χριστουγέννων. Οπότε πριν από το πραγματικό event, αυξήστε το ενδιαφέρον των πελατών σας και ενημερώστε τους μέσω SMS μηνύματος για τις δραστηριότητές σας λόγω της ημέρας. Ίσως θελήσετε να προσφέρετε μερικές ειδικές τιμές για περιορισμένο χρόνο.

Τονίστε την εμπειρία

Σε αντίθεση με τη Βlack Friday ή τα Χριστούγεννα, η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι λιγότερο διαδεδομένη, γεγονός που οδηγεί τα μηνύματά σας να μην υπογραμμίζουν τόσο τις προωθητικές ενέργειες αλλά την εμπειρία και τα συναισθήματα που μπορεί να δημιουργήσουν. Κάποιες επιχειρήσεις θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν αυτή τη μέρα για να προσφέρουν υπηρεσίες αισθητικής ή SPA.

Θυμηθείτε την αρχική προσδοκία των πελατών

Θα πρέπει να δείχνετε πως εκτιμάτε τους πελάτες σας και όχι ότι προσπαθείτε να εκμεταλλευτείτε ένα ακόμη εμπορικό γεγονός. Χωρίς αυτούς, δεν θα υπήρχε η επιχείρησή σας ούτε και λόγος να είστε δημιουργικοί ώστε να τους κρατάτε ικανοποιημένους.. Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια ιδανική ευκαιρία να δείξετε πόσο σημαντικοί είναι για εσάς οι πελάτες σας και να χτίσετε και να εδραιώστε σχέσεις εμπιστοσύνης.

Τα SMS μηνύματα είναι ο πιο άμεσος και ασφαλής τρόπος για επιτυχημένες
καμπάνιες την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.


Ξεκινήστε σήμερα τη δική σας!


Για πληροφορίες σχετικά με το SMS Marketing με το SMS Tool επικοινωνήστε μαζί μας!

Για ασφαλή πολιτική επικοινωνία δες αναλυτικά εδώ τις κατευθυντήριες οδηγίες, όπως αυτές έχουν οριστεί από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.