Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου φέτος θα είναι διαφορετική! Όμως η αγάπη πάντα κερδίζει, έτσι δεν είναι;
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας η αγορά του Retail κατάφερε να μείνει σταθερή, και στην πραγματικότητα να μετασχηματιστεί και να προχωρήσει με το δικό της τρόπο και να γίνει πιο καινοτόμα και δημιουργική από ποτέ! Οι επιχειρηματίες και τα τμήματα Marketing και διαφήμισης μεγάλων επιχειρήσεων άλλαξαν τον τρόπο προσέγγισης των πελατών και στράφηκαν σε πολυκαναλικούς τρόπους προσέγγισης, και αυτό προβλέπεται να είναι μόνο η αρχή της αλλαγής. Τα τελευταία χρόνια, οι δαπάνες για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αυξήθηκαν αισθητά. Το 2017, οι Αμερικανοί ξόδεψαν 18,2 δισεκατομμύρια δολάρια για δώρα και ψυχαγωγία, τα οποία στη συνέχεια αυξήθηκαν κατακόρυφα και έφτασαν στα 27,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, σύμφωνα με τη Statista. Είτε πρόκειται για ακριβά κοσμήματα ή απλές ευχετήριες κάρτες, οι άνθρωποι τείνουν να ψωνίζουν στο διαδίκτυο όσο και σε φυσικά καταστήματα (ακόμα και με τη μέθοδο click away ή click in shop), και εδώ είναι που μπορείτε να κάνετε τη διαφορά το 2021 λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας και της κοινωνικής απόστασης. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι αριθμοί εξακολουθούν να δείχνουν ότι η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι κάτι που πραγματικά δεν πρέπει να χάσετε, οπότε ας δούμε μερικές βασικές ιδέες για το πώς να δημιουργήσετε επιτυχημένες SMS καμπάνιες.
Tips για αποτελεσματικές “Valentine’s Day” SMS καμπάνιες: