Oι τάσεις στο SMS Marketing για το 2021


Eίναι γεγονός ότι η χρήση των SMS μηνυμάτων κατά το 2020 αυξήθηκε κατακόρυφα! Σε αυτή την αύξηση συνέβαλε σημαντικά η εξ’ αποστάσεως επικοινωνία που επέβαλε ο COVID-19. Τα smartphones & τα tablets αποτελούν πλέον την κύρια πηγή επισκεψιμότητας των e-shops σύμφωνα με την Adobe. Οι καταναλωτές μέσω των «έξυπνων συσκευών» ενημερώνονται για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και πραγματοποιούν τις διαδικτυακές τους αγορές. Η Statista προβλέπει μέσα στο 2021 οι περισσότερες από τις μισές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ να προέρχονται από smartphones και tablets.

Το 2021 που μόλις ξεκίνησε είναι μια χρονιά με νέες προκλήσεις. Οι εταιρείες καλούνται για άλλη μια φορά να είναι καινοτόμες και δημιουργικές.

Δείτε παρακάτω μερικά Trends που μπορούν να κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει τη νέα χρονιά στον τομέα του SMS Marketing.

Εξυπηρέτηση πελατών

`Ηδη, από το 2018, το 70% των καταναλωτών προτιμούν να επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων με τα αγαπημένα τους brands.Tα SMS αποτελούν έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο εξυπηρέτησης πελατών. Επιβεβαιώσεις αγοράς, τρόποι παράδοσης και κατάσταση της παραγγελίας είναι μόνο μερικά από τα είδη μαζικών μηνυμάτων που μπορούν να σταλούν στα πλαίσια της εξυπηρέτησης πελατών.

Branding

Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα SMS ως κανάλι Branding προσεγγίζοντας νέους πελάτες. Σε αυτό το είδος επικοινωνίας πολύ σημαντικό είναι να έχει ληφθεί η ρητή συγκατάθεση του πελάτη για την επικοινωνία.

Προγράμματα ανταμοιβής έμπιστων πελατών

Σύμφωνα με τον Forbes οι επιχειρήσεις επενδύουν κατά 30% περισσότερο σε προγράμματα επιβράβευσης `Ολο και περισσότερες επιχειρήσεις εστιάζουν στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης. Αυτό για τα SMS μεταφράζεται σε μηνύματα προσφορών επιβράβευσης σε VIP πελάτες και σε μηνύματα για συλλογή πόντων μέσω αντίστοιχων κωδικών.

Προσωποποιημένα SMS

Ένα ποσοστό των καταναλωτών δηλώνει ότι δεν ανοίγει μηνύματα που δε τον αφορούν προσωπικά. Οπότε η όσο το δυνατόν πιο προσωποποιημένη επικοινωνία είναι ένας σημαντικός στόχος. Το κοινό θα πρέπει να προσεγγίζεται σύμφωνα με την ηλικία, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του.

Aυτοματοποιημένα SMS

Αργά αλλά σταθερά οι εταιρείες συνειδητοποιούν ότι πρέπει να χρησιμοποιούν πιο αυτοματοποιημένες στρατηγικές Marketing. Mερικές από αυτές είναι η αυτόματη επικοινωνία μετά την εγκατάλειψη τoυ καλαθιού αγοράς με κάποιο προϊόν, η επιβεβαίωση της παραγγελίας ή η υπενθύμιση κάποιου ραντεβού.

Eνσωμάτωση με άλλα κανάλια επικοινωνίας

Η πολυκαναλική – περισσότερο γνωστή ως OMNI-Channel- εμπειρία θα βρίσκεται στο επίκεντρο της επικοινωνίας με τους πελάτες και το 2021. Τα SMS θα ενσωματώνονται όλο και περισσότερο με τα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας όπως e-mail, social media και blogs, και θα λειτουργούν συνδυαστικά ενδυναμώνοντας την αποτελεσματικότητα των διαδικτυακών καμπανιών.


Για πληροφορίες σχετικά με το SMS Marketing με το SMS Tool επικοινωνήστε μαζί μας!

Για ασφαλή πολιτική επικοινωνία δες αναλυτικά εδώ τις κατευθυντήριες οδηγίες, όπως αυτές έχουν οριστεί από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.