Η πιο γνωστή εκπτωτική γιορτή της χρονιάς φτάνει!
Τα brands προετοιμάζονται για ένα από τα πιο σημαντικά εκπτωτικά γεγονότα της χρονιάς !


Η Black Friday προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και λαμβάνει χώρα την επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών (φέτος είναι στις 25 Νοεμβρίου). Παρά τη γεωγραφική του προέλευση, είναι εξαιρετικά διαδεδομένο σε όλο τον κόσμο και ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών είναι πραγματικά πολύ έντονος.



Ηρθε η ώρα να ολοκληρώσετε τις Black Friday στρατηγικές σας
 και να πετύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα μέσω SMS. 


Mοιραζόμαστε μαζί σας και φέτος μερικά Τips για επιτυχημένες καμπάνιες την περίοδο του Black Friday:





Μobile First

  • Το κινητό δεν είναι πλέον το μέλλον – είναι το παρόν. Για να βεβαιωθείτε ότι η καμπάνια Black Friday είναι επιτυχημένη, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ΟΛΑ τα στοιχεία της είναι mobile friendly. 

 Στόχευση

  • Κατανοείστε τα βασικά δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, και δημιουργήστε περιεχόμενο και μηνύματα που έχουν απήχηση στους πελάτες σας τη στιγμή ακριβώς που είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε κάποια αγορά.

Δημιουργικότητα

  • Δημιουρήστε ευφάνταστες Landing Pages με πλούσιο και διαδραστικό περιεχόμενο (εικόνες, video, κουπόνια, promo codes) και κερδίστε το ενδιαφέρον του κοινού.

Συναισθηματική σύνδεση

  • Σκεφτείτε πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε στο πλήθος δημιουργώντας την κατάλληλη σύνδεση. Αντί απλώς να προσπαθείτε να προωθήσετε τα προϊόντα σας, προσπαθήστε να εστιάσετε στην αξία που προσφέρει το Brand σας. 

Παρακολούθηση αποτελεσμάτων

  • Φροντίστε να μετρήσετε τις πωλήσεις, τα ποσοστά μετατροπών και άλλα βασικά metrics. Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Προσαρμόστε αντίστοιχα τις μελλοαντικές σας καμπάνιες για βέλτιστα αποτελέσματα.



Η Βlack Friday επιστρέφει στο SMS-Tool!

15% έκπτωση για ανέπαφες, ασφαλείς και οικονομικές SMS καμπάνιες!



Για πληροφορίες σχετικά με το SMS Marketing με το SMS Tool επικοινωνήστε μαζί μας!

Για ασφαλή πολιτική επικοινωνία δες αναλυτικά εδώ τις κατευθυντήριες οδηγίες, όπως αυτές έχουν οριστεί από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.